Rosadagar

Feber

Publicerad 2008-09-30 16:01:55 i Dagarna med prinsessan

Ussh å fyy... nu har man fått feber oxå! Inte skoj å vara förkyld när man har en liten hemma som inte tycker man ska ligga i sängen hela dan.

Men som tur är så har Isas mormor varit här på förmiddan å varit ut på en prommis me henne... så jag fick sova lite. Nu senare på eftermiddan var hon tok grining å sloknade tillslut på min axel, de var just innan 14 å nu har hon nyss vaknat å var lessen igen. Lite mat hjälpte å sen slocknar hon igen!! Inte likt henne å sova så mycke på dan... så undra om de är nåt på g där oxå... hoppas inte!

Uppdatering 16.25: Nu är hon vaken igen... å verkar vara pigg å glad! Så hoppas hon klarar sig!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-09-30 16:59:18

Då kompar vi bra du å jag då... Här kom febern inatt å jag är helt genomförkyld...:-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela