Rosadagar

Fotograferings grubbel

Publicerad 2008-09-01 22:44:49 i Allmänt

Blir snart galen!! Kan inte bestämma mig för vilken fotograf vi ska välja... Vi har tänkt fota Isa å har kollat upp priser hos två olika fotografer. Var inställd på en som heter DanielPhoto först men började sen kolla lite priser å då var ju han rätt mycke dyrare... så nu vet ja inte alls om vi ska ta han eller en som heter Thords foto. Blir snart galen över detta då ja grubblar på de fram å tillbaka!!!

DanielPhoto har mycke bilder i svartvitt vilket ja tycker är super fint... å när ja kollar på Thords fotos galleri ser ja bara bilder i färg, men självklart så gör han ju säkert i svartvitt oxå. Men de är ju som att ja fastnar för DanielPhoto mer ändå.... gaaahhhh!!!

Å sen är de ju de där me vilka månader man ska fota dom nu under första året? Har redan ångrat att vi inte fotade på en gång då hon var nyfödd för har ju redan hänt så himla mycke. Men men de är ju inget som går å grubbla nå mer över nu... Men i allafall så har DanielPhoto ett förslag på 4, 8 & 12 månaders fotograferingar å Thords foto 6 & 12 månader.

Nä ja kommer verkligen ingen vart me de här valet!! Ge mig gärna råd om hur ni gjort eller tänker göra...

Kommentarer

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-09-01 23:10:32

Har tyvärr ingen aning, har inte kommit så långt än :) Hoppas att det ordnar sig för dig, vet hur jobbigt det är vela mellan olika alternativ. Kram Sandra



Postat av: Jenny & Lilla S

Publicerad 2008-09-02 11:21:21

Jag tänkte försöka boka in en tid när han är 6 mån, sen om det blir av eller inte är en annan femma ;-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-02 19:51:08

Jag har faktiskt ingen aning... Hoppas du kommer på en bra lösning!

Kram

Postat av: Ango

Publicerad 2008-09-08 16:26:38

Jag föll som en fura för Danielphoto. Underbara bilder som hade mycket mer estetik och charm än vad Thords photo har. För mig hade valet varit enkelt: danielphoto, och jag hade med glädje betalat det extra som det kostar ;).



Kram

/Ango

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela