Rosadagar

Ny dator

Publicerad 2009-03-10 08:27:55 i Allmänt

Ja de blir till å köpa en ny dator... min mådde inte alls bra igår kväll när vi slog på den igen. Men nu är allt viktigt räddat från den i allafall! Måste börja spana på en ny nu då å kolla me försäkringsbolaget om man får nåt därifrån! Var riktigt nervös igår att allt inte skulle gå å rädda från datorn! Så nu ska ja verkligen bli bättre på å göra back up till våran externa hårddisk!!! Speciellt på alla bilder...

Måste ta å installera Photoshop på sambons dator så ja kan göra nåt fint 9 månaders kollage av Isa! Så de kommer...

Nu ska vi göra oss klara för dagen... mycke å göra idag... först måste vi inte till stan för fotografering är jag som måste förnya mitt körkort å har till å me fått en påminnelse så kanske är dax å fixa det!!! Sen blir de date å lunch me två mamma kompisar, efter de storhandling å sen ikväll blir de bakning här hemma.

Kommentarer

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-03-10 20:06:03

Gud vilket bra tips!! Det tåls verkligen att fundera på :)

Postat av: madde

Publicerad 2009-03-11 23:03:03

Ja visst var huset fint! Synd bara att det ska vara så fruktansvärt dyrt :(



Men men, tids nog kanske vi har lite tur och hittar något som passar våran plånbok lite bättre...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela