Rosadagar

Fullt upp...

Publicerad 2009-03-31 22:39:29 i Allmänt

Har haft fullt upp hela dagen... har städat, promenerat, bakat, handlat, pakat! Snart är de sängen som gäller å imorgon vid lunch åker vi mot fjällen! Ska bli super härligt!

Just ja har ju även hunnit me å se Äntligen Hemma : ) De kan man ju inte missa! Dom gjorde bland annat ett barnrum å gillade sängen dom byggde... men lådor för förvaring under, perfekt i ett barnrum. Här kommer lite bilder från rummet.







Bilderna är lånade från www.tv4.se

Kommentarer

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-04-03 22:36:13

Missade tyvärr det, ser fint ut!



Har barbapappa hittat sig en plats? :)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-04 08:46:04

Jag såg också det. Gillade lampan masor!

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-04-06 10:47:00

Då är vi helt olika. Barbapappan flög upp på väggen så fort den kom innanför dörren :D haha..



Den var faktiskt lätt att sätta upp.. Vad jag kommer ihåg! Har iaf inga hemska och traumatiska minnen ifrån det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela