Rosadagar

Jobbstart

Publicerad 2009-09-09 21:11:09 i Dagarna med prinsessan

Ja idag var de ju dax för mig att börja jobba... efter en mammaledighet på ca 1 år & 3 månader. Gick faktiskt super bra... har mest fått fixa igång datorn å diverse program idag. Var inte alls så stressigt på morgonen som ja hade tänkt mig, men finns väl dom mornarna oxå!!

På dagis gick lämningen hur bra som helst idag igen : ) Ingen gråt. Dan där har flytit på bra oxå... bara lite gråt då hon skulle sova men somnade efter bara ett litet tag! Så snart somnar hon nog som dom andra barnen så fort dom lägger sig ner.




Isa har kommit på att hon kan ta en pall så hon når upp till strömbrytaren... super skoj å tända å släcka lampan : )

Kommentarer

Postat av: Misen

Publicerad 2009-09-09 23:11:44

Vad skönt att det gått så bra. Jag kan tänka mig att det känns rätt märkligt att vara tillbaks på jobbet igen.

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-09-10 09:41:30

hihi, så här hittar jag en lampvakt till..:) busungar...



kramkram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-10 11:04:42

Hej!



Gud vad skönt att det går bra för tjejen på dagis. Skönt att vara arbetande igen???



Kram Lisa

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-10 22:05:42

Skönt att det går bra! Jag vet faktiskt inte när vi kommer hem men om 1v ungefär skulle jag tro. Imorrn ska vi på Zoo! Kram!

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2009-09-13 21:04:41

Usch ja... jobbstart... Ja den dagen kommer för mig också så småningom... Nog för att jag började jobba när Edwin var ett halvår, men då jobbade jag bara i fem månader och visste att jag hade flera månader av mammaledighet kvar efter det... Ser inte alls fram emot nästa jobbstart - för då är det ju liksom på riktigt om man säger så... Vad jobbar du med förresten?



Visst va Män som hatar kvinnor bra!!!! Vi såg den förra veckan! Hoppas du har haft en toppenhelg!



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-09-14 21:33:36

Måste kännas konstigt att börja jobba igen, både längtar och bävar. Hur mycket ska du jobba?

Så härligt att det går bra på dagis. Stora söta tjejen!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela