Rosadagar

Julhelgen.

Publicerad 2010-12-29 23:46:46 i Allmänt


Några bilder från julafton... Isa hon vill i princip aldrig vara med på kort nuförtiden :( Springer iväg på direkten. Inte ofta jag fastnar på bild, tjejerna var mindre intresserad av och vara me...

Äntligen ska jag försöka få ihop ett litet inlägg om julhelgen... dom senaste kvällarna har jag suttit upptagen med annat. Men mer om de får ni veta i senare inlägg ;)

Vi har flängt runt en hel del denna jul... åkte redan dagen innan julafton till Siknäs (min mammas föräldrahem) där firade vi pappa/morfar som fyller år dan före julafton. Även bror min och hans tjej var där... super god middag lagade dom åt oss alla!

Efter lunch på julafton åkte vi från Siknäs för firande hos sambons föräldrar där även hans systrar med familjer var. Här blev de Kalle Anka, bus me kusinerna, julbord och självklart kom tomten. Lite små rädd var Isa... hämta paketen gick super. Men en kram ville hon inte ge!

Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Siknäs där vi slappade och tog det lungt resterande juldagar!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-30 20:40:46

Låter som ni haft en trevlig jul trots allt flängande och spännande att se vad du varit upptagen med.:)



Ja ser man på, hade inte sett att dukningen var med där! Roligt!:)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela