Rosadagar

Sätt ljus på dina bilder.

Publicerad 2010-12-25 20:39:04 i Allmänt

Bild lånad från Emelie Ohlsson


Klickade nyss hem en julklapp till mig själv! Blev en fotokurs från duktiga fotografen Emelie Ohlsson... Så hoppas verkligen att den ska lära mig att fota på mer manuella iställningar istället för bara autoläge. Vill kunna ta finare bilder än ja gör idag... och då måste man ju göra ett försök att lära sig nåt ;) går ju liksom inte annars!

Återstår att se hur mycke tid jag har över till detta... men ska verkligen försöka! Bra att man får en dvd, alltså ingen begränsad tid att lära sig på.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-27 18:20:24

Lät ju smart att det är en DVD så man kan ta det i sin egen takt när man har tid. Skulle också vilja fota på lite mer manuella inställningar. Sambon jobbar t.o.m inom den branschen och har försökt lära mig tuuusen gånger men det fastnar inte. Teflonhjärna!



Kram på dig

Postat av: Russin

Publicerad 2010-12-30 21:03:26

hej hej..

åhh, var dvdn bra? skulle med vilja lära mig.. :)



gott nytt år, kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela