Rosadagar

Jag lever...

Publicerad 2010-05-12 14:59:42 i Graviditeter

... å mår bra! Har varit tyst här senaste veckan så tänkte att ja måste lämna ett litet livstecken. Inget barnafödande ännu om nu nån trodde de. Men har en liten livlig krabat där inne i magen som sparkar å buffar mest hela tiden.

Börjar känna mig rätt så trött så en liten vila mitt på dan är inte helt fel... men inte alltid de hinns me! Börjar även känna mig rätt svullen mest på kvällen, men även idag på förmiddan kände ja att händerna svällt mycke. Har i ca en veckas tid fått ont i ryggen några gånger... som att de är knivar som sticker längst ner i ryggen. Undra om de kan vara nån slags förvärkar? De börjar ju verkligen närma sig me stormsteg nu... endast 15 dagar kvar till BF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela