Rosadagar

Sthlm

Publicerad 2010-10-08 22:44:15 i Allmänt

Härligt med fredagkväll... här hemma har vi bara ätit gott och slappat.

Förra helgen tillbringades hos en barndomsvän i Sthlm jag och Thea åkte ner fredag-söndag. Blev en hel del spring på stan. Men inte så värst mycke shopping... som vanligt var de mest grejer till barnen som fick följa med hem!

Thea hon var så nöjd hela tiden! Även fast hon fick åka mycke vagn, men hon sov mest hela tiden :) Var nästan så att vi fick väcka henne varje gång de var dags för fika eller lunch paus så hon skulle få komma upp lite och även äta. Ja man är nog lite bortskämd me en väldigt enkel bebis just nu!


Thea åker vagn fotat med min iPhone


Nä nu blir de snart sängen för mig den här fredagskvällen, ska bara se hur de går i Idol först. Skönt att komma i säng i hyfsad tid för en gångs skull.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-13 09:13:04

Gud vilken liten sötnos! Skönt med ett barn som gillar att ligga i vagnen.:)

Postat av: ullisar

Publicerad 2010-11-03 22:18:41

hihi! lika samma mössa som mina tjejer, och vagnen ser rätt lik ut den med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela