Rosadagar

Tiden går...

Publicerad 2010-09-12 21:48:14 i Allmänt

Mer än en vecka sen sist?! Kan de stämma ;) Tiden bara rusar iväg... Låg i början av förra veckan sjuk med feber och värk i hela kroppen. Men som tur var blev de inte mer än det! Hann ändå med en hel del mammafika, besök hos fina vänner, frisör besök för Isa, planering inför dopet som nu är bokat och inbjudningskort beställda!

Nu när jag är frisk och kry har jag idag haft träningspremiär!! Var år och dar sen jag tränade så lär ju ha träningsvärk som heter duga om nån dag. Men skönt var de! Imorgon blir de aerobic!


Isa hjälper till att ta upp potatis...


I helgen har vi varit i min mammas barndomshem med min pappa, bror och sambo. Skönt och avkopplande att vara där! Som ni ser har hon lite rosa slingor kvar från frisörbesök... kan lova att hon sken upp som en sol när hon fick rosa färg i håret!

 

 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-15 08:02:27

Mmm! Såg oxå sunwing-hotellet! Men Sebbe vill träffa Bamse...:-)



jag tycker oxå det är störande att man inte får upp lösenskyddade bloggar på blogglovin... Varför är det så???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela