Rosadagar

Lära gå vagn.

Publicerad 2011-04-10 22:04:35 i Thea


I helgen shoppades det en lära gå vagn till Thea. Hon förstog ju direkt hur man skulle göra... så den kanske vi skulle ha köpt tidigare ;) Så nu springer hon runt med den här hemma! Men hon har en storasyster som gillar att låna den OFTA och packa grejer i.

Tänkte att jag skulle ge mig på att lägga upp en liten film igen... men vet att det var något knas sist för att se den för en del!? Själv såg jag den när jag testade :/ Men här kommer ett försök. Hojta till om de inte fungerar!



Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-11 09:44:18

Den här gången kunde jag se filmen, sist stod det att den var privat. Men så söta de är, riktiga gullisar! Vad duktig Thea var som kunde skjutsa storesyrran. Himla härligt kort också! Hon ser så sammanbiten och koncentrerad ut.:)



Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-04-11 22:34:31

Sååå söta de är tillsammans. Synd att vi inte bor i samma stad nu när jag oxå är ledig på dagarna. Kram på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela