Rosadagar

Vecka 11.

Publicerad 2011-04-05 23:25:33 i Skönhet & hälsa


Hade inte tänkt väga mig denna vecka då jag visste att helgen i fjällen inte skulle vara av den nyttigare slaget... Men så kunde jag inte låta bli att kliva upp på vågen igår ;) Blev väldigt positivt överraskad!! Den visade nämligen -0,4 kg!

Nu har jag gått ner hela 10 kg sen starten med Viktväktarna och är super nöjd med det. Kom för ett tag sen att tänka på hur mycke jag vägde som höggravid i maj förra året. Herregud det är nästan 30 (!) kg jag gått ner sen dess!!!

Veckan innan vi åkte till fjällen räknade jag inte några points eller skrev upp vad jag åt. Men känns som att jag ändå har rätt bra koll. Även denna vecka har startat utan att jag skrivit upp nånting. Men jag känner mig ju nöjd nu så då känns de ok att vara lite slappare! MEN nu gäller det ju att hålla vikten också. Har bara 1,7 kg kvar till målet jag satt... men dom spelar de inte så stor roll om jag blir av med eller ej.

Veckans resultat: -0,4 kg
Totalt sen 17/1: -10 kg

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-04-06 19:31:32

Riktigt bra jobbat Heléne!!!

Postat av: lixy

Publicerad 2011-04-08 09:29:50

Bra blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela