Rosadagar

31 januari.

Publicerad 2011-01-31 20:03:46 i Allmänt

Äntligen har jag fått sätta mig ner i soffan... ammar den lille och hoppas att hon somnar sen. Den stora är vaken än och lär så vara ett tag till. Hon somnade när jag höll på att laga mat! Kämpiga eftermiddagar vissa dagar då hon är trött, har slutat sova helt på dagis nu.

Känns som att dagen har gått i ett... dagislämning, BVC med Thea, storhandling, hem packa upp, lunch, fixa lite hemma, dagishämtning, hemma igen, tvätta Isas overall efter olycka, äta mellis, mata Thea, börja me middag, försöka få Isa att vara vaken, äta middag, diska å fixa i köket, dammsuga... puuh nu sitter ja i soffan resten av kvällen!! Sambon han har fortfarande inte kommit hem och jag som egentligen skulle iväg på Blingo party, de blev de inge av.

Till olyckan som hände efter dagishämtningen... Isa har blivit duktig på att vara utan blöja på dagtid men ute har vi på henne blöja. Har hänt nångång att hon varit utan hem från dagis och så även idag. Tänkte att vi stannar ute ett tag när de var så varmt och härligt ute. Dröjer inte länge förrän jag hör Isa... ååå de kommer kiss. Ja då var det ju bara att gå in!

Nu sover Thea och Isa bjuder mig på mat ;) Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela