Rosadagar

Vecka 2.

Publicerad 2011-01-31 08:25:21 i Skönhet & hälsa



Tjohooo!! Blev ett betydligt större minus än jag väntat mig denna vecka, härligt! Var riktigt nervös för vägningen idag... även fast jag inte fuskat det minsta. Tänkte att de kan inte gå lika bra som förra veckan.

I början av förra veckan var jag inte riktigt på topp men veckan som gått har gått super bra med maten. Lite gott till helgen blev det förstås men såklart rymdes detta i min propoints budget, blev även denna vecka kvar av bådet min veckobonus och aktivitetspoints. Veckan som gått har jag även kunnat komma iväg på några promenader när jag nu var frisk! Nu kör vi på ännu en vecka.

Veckans resultat: -1,5 kg
Totalt sen 17/1: -2,9 kg

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-31 09:32:33

Så kul, grattis! Hejar på och hänger med även vecka 3 :-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-31 10:26:21

Oj vilken fart det går i för dig! Heja, heja! Brukar det gå snabbare i början för att sedan mattas av lite (om du har provat på det förut dvs)?



Kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-03 14:22:43

Skitbra!!! Jag startade min låååååånga resa förra måndagen och detgår superbra för mig med! Hoppas bara man orkar hålla ångan uppe börser börjar gå lite trögare för den dagen lär ju komma....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela