Rosadagar

Shopping.

Publicerad 2011-07-09 22:36:08 i Shopping

Nu tror jag att jag hittat klänningen jag ska ha på bröllopsfesten nästa lördag! Har varit många olika jag funderat på... bland annat den jag tidigare visade från MQ men den satt inte alls bra när jag provade den. Så idag i Piteå hittade jag denna från Vero Moda. Kändes betydligt sommrigare än den svarta! Måste bara hitta nåt att ha över om de är svalare på kvällen... testade med en kofta jag shoppade på Vila idag men hade velat ha den svart. Så den matchar skorna. Fast är inte helt säker på de... Vad tycker ni? Tar gärna emot tips om ni har nån idé vad jag kan ha över!

Bilderna blev ju så där... men här kommer dom!



Nya skor shoppade jag på stan igår... vet inte när jag ägde ett par skor med klack senast!! Blev en med kilklack och inte alls så höga, alldeles nog för mig dock!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-07-09 22:58:02

Okej, låter som ett roligt jobb!



Ja tycker att du ska ta koftan som du har på bilden (den du köpte på Vila?) den passar verkligen till klänningen OCH skorna! Svart kofta kan ibland bli lite hårt (säger jag som nästan alltid har svart kofta haha)



KRAM

Postat av: Carina

Publicerad 2011-07-10 11:41:11

Jättefint och somrigt! Jag har en svart kortare kofta om du vill låna från Vila, jag hade den på ett bröllop förra året. Ärmarna på den är inte hellånga utan går till armbågarna. Kom och prova om du vill!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-10 21:53:58

Jättesnygga klänning och skor! Och du ser väldigt smal

ut så fuskandet är nog inget att bry sig om ;-) Är i samma läge själv..får som sagt höststarta igen sen. Roligt med jobbet, jag har faktiskt själv haft ett sånt jobb (på deltid) på DHL i Skeå medan jag bodde där, många fraktsedlar blev det ;-)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-07-12 14:11:49

Jättefin klänning! Jag tycker det är fint med en bredare sjal att lägga över axlarna, det har jag haft på flera bröllop och jag tycker det känns lite finare än en kofta. Kanske inte lika praktiskt men oftast är det ju bara i kyrkan man behöver något över axlarna, i festlokalen lär det ju vara för varmt ändå.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-15 21:31:53

Åh jättefin klänning!!! :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-16 11:36:29

Tack för svaret om blogga från iphone.

Jättefin klänning, jag ska med på bröllop, två st dessutom och har noll aning om vad jag ska ha på mig. jag gillade den svarta från MQ, måste kolla in!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela