Rosadagar

Soool & bad.

Publicerad 2011-07-27 23:32:16 i Allmänt

Har haft super varmt och mestadels soligt idag! Så på eftermiddagen åkte vi iväg för lite bad på ett nyöppnat utebad. Rosa vattenrutchkanor hade dom, vilken lycka för Isa :) Thea hon hittade snabbt den mindre och var helt galen skulle bara åker mer och mer.

Gud så skönt de var att slippa sanden man har överallt när man är på stranden... men allt har ju sina för och nackdelar! Roligt att variera sig lite. Tyvärr glömde jag ju min nya kamera hemma!! Så fotade bara några bilder med min iPhone.


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-28 01:00:53

Vilket utebad är det???? Ser ju toppen ut!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-07-28 10:20:24

Roooosa rutschkanor, äntligen någon som fattat hur det ska vara. :D Den större ser rolig ut, den skulle Leia älska!



Kram kram

Postat av: Ullrika

Publicerad 2011-08-27 00:44:06

Vilket härligt vattenland!! - oavsett rosa rutschkanor då ;) nu blir jag otroligt avundsjuk!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela