Rosadagar

Lite nytt hemma.

Publicerad 2011-03-28 23:01:21 i Hemma hos oss

Äntligen har jag fått &-tecknet som jag beställde för lääänge sen... har varit lite strul med fel leverans så de drog ut på tiden! Men nu äntligen har vi fått det. Som plåster på såren fick jag även ett litet sött &-tecken.




En ny snygg kudde från Hemtex har flyttat in i soffan... Kör på svart vita kuddar i våran svarta soffa. Men börjar vara sugen på lite färg så här framåt våren. Men kunde ju inte låta bli denna snyggning ändå!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-29 10:05:11

Den där kudden står på min inköpslista i veckan. Det stämmer så klockrent på mig, hihi!



Kram kram

Postat av: ullisar

Publicerad 2011-04-04 23:30:35

Sicket verkligt snyggt och-tecken! Jag är inte så förtjust i sånt där annars men det här var riktigt fint! Var kommer det ifrån?

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-04 23:51:00

Supersöt header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela