Rosadagar

Bee+

Publicerad 2011-05-27 00:00:01 i Barnvagnar


Var såklart min nya fina Bugaboo Bee+ som jag packade upp igår! Har inte hunnit med att testköra den ute ännu... Står här inne och är fin :) Men imorgon hinns det säkert med! 

Har haft fullt upp idag och hunnit med en hel del... varit på stan utan barn så skönt att kunna prova kläder i lugn och ro, hittade mig lite somrigare byxor som jag verkligen behövde! Har även hunnit med vaccinering, städning och ett Blingo klädparty.

Imorgon blir de en betydligt lugnare dag här hemma med mina tjejer ♥ Nu är de bäst att försöka komma i säng!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-05-27 10:20:35

Å den ser sportig ut! Riktigt fin!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-27 12:58:05

Så fiiin! Jag har den gamla versionen och älskar den men skulle helst vilja ha någon slags hybrid mellan gamla och nya. Allt från den nya fast med den äldre stora suffletten. Jag tror nästan jag måste packa ner Teo i Been och ta en prommis, den rullar ju som en dröm och är så skön att köra.:)



Kram kram

Postat av: Stina

Publicerad 2011-05-27 22:43:26

Ååh så fint! ; ) Var beställde du den ifrån? Är så sugen på en sådan men sambon ser rött då jag pratar om vagnar, haha, har en cam och han frågar titt som tätt när den ska säljas, aldrig säger jag! ; )revlig helg! /Stina (från samma stad)

Postat av: Heléne

Publicerad 2011-05-27 22:49:54

Stina: Beställde den från England www.pramworld.com

Ja karlar å vagnar... de går inte riktigt ihop, haha. Här fick jag sälja en annan vagn innan denna fick flytta in. Men han verkar faktiskt rätt nöjd över köpet nu ikväll när han kollade hur allt funkade med den :)



Nu blir jag ju nyfiken vem du är :) När du är från samma stad.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela