Rosadagar

Sthlm weekend.

Publicerad 2011-11-17 22:07:05 i Resor

Nu var det ju några dagar sen vi kom hem från tjejresan till Stockholm. Vi hade det super bra!! Massa shopping, god mat, FLERA sova hela natten nätter, gala och såklart väldigt trevligt sällskap!


Galatjejerna på Berns... fotat med iPhone.


En miss gjorde jag såklart... skulle shoppa fina plancher från Moderan Muséet och sköt på det till måndag. Skulle jag inte ha gjort!!! Det var stängt på måndagar... så nu fick jag aldrig med mig dom fina plancherna hem :/

Var skönt att få längta hem till dom här hemma också det behövs ibland ♥

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-11-18 07:39:35

Det låter som en härlig weekend!



Ha det fint! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela