Rosadagar

Matsedel

Publicerad 2008-12-01 22:31:29 i Mat & bak

Skönt nu har jag skrivit matsedel för nästan två veckor framåt! Nu måste bara handlingslista skrivas å sen handla hem allt oxå...

Tisdag: Pastasås med kassler
Onsdag: Korvstroganoff med ris
Torsdag: Krispig laxpytt
Fredag: Ingen mat hemma för mig... julfest me jobbet!
Lördag: Tortillatårta
Söndag: Köttbullar med potatis
Måndag: Pastagratäng
Tisdag: Ugnstekt falukorv med mos
Onsdag: Minnestronesoppa
Torsdag: Pasta med fläskfilé i rosepepparsås
Fredag: Kyckling i jordnötssås

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-12-03 12:05:54

Hej!



Bloglovin har en ny tjänst som heter BLOGMIX, där man själv kan sätta ihop sina favoritbloggar t.ex



Jag har gjort en egen mix som heter "Mina favoriter" och där valde jag att lägga in din blogg :)



http://www.bloglovin.com/blogmix/85/mina-favoriter/

Kika på min mix på denna sida! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela