Rosadagar

Tips - Bloggdesign

Publicerad 2008-08-10 14:37:55 i Tips

Måste tipsa om en super bra sida då man vill lära sig lite mer hur man ändrar designen på blogg.se... Designa Din Blogg.

Där har ja lärt mig mycke... men vet att ja inte fått till allt hundra än här på sidan men måste bara ha tid å sätta mig å fixa det. Har senaste tiden prioriterat att skriva här å sen läsa alla bloggar ja följer!

Nä nu ska ja återgå till de ja höll på me för Isa har sommnat så då måste man passa på. Återkommer senare ikväll me lite bilder å uppdateringar om helgen!

Kommentarer

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-08-10 15:37:25

Hur var det på Nolia? Kunde tyvärr inte gå själv eftersom jag och Tommy for tillbaka till Umeå samma dag som det började. Som tur var så kunde jag beställa från mamma, kram Sandra

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-08-10 21:30:27

Hade redan den sidan som favorit! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela