Rosadagar

Skoskåp

Publicerad 2008-07-18 23:14:58 i Inredning & inspiration

Kom ikväll på att ett skoskåp hade passat bra i våran hall... vi behöver en avläggningsyta innan för dörren men rymmer inte en byrå eftersom att dom är så djupa. Så då hade ett skoskåp varit perfekt. Hittade dessa två ett lite billigare från Ikea å ett annat från Mio. Självklart så fastnade jag för de dyrare från Mio... de är vitt högblankt som garderoberna i hallen så hade matchat perfekt! Sen så är de så snyggt me glasskivan som ligger ovanpå. Höjden är även perfekt på detta, Ikeas blir lite för högt. Återstår å se va sambon säger om mina idéer : )


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-07-19 23:13:51

Det från mio är super! Kram

Postat av: Mari

Publicerad 2008-07-20 07:42:04

Det från Mio är riktigt snyggt även i verklighet!

Postat av: Malin Inspiration & design

Publicerad 2008-07-21 17:59:15

Heléne; Tack så mycket! Texten jag använde heter Bickham Script Pro. Jag tycker också väldigt mycket om den. :)



Det där skoskåpet är så fint! =)

Postat av: Lisbeth Candow

Publicerad 2011-06-28 13:29:00

Ett annat fiffigt användningsområde för skoskåpen är förvaring för hemmakontoret. En bärbar dator får lätt plats, alla sladdar, ett antal pärmar, papper, laddare etc. Bara att ta fram och ha på köksbordet när man skall jobba eller betala räkningar. Skulle inte klara mig i min tvåa utan dessa. Snyggt att placera tre i rad och ev. sprutlackera dem antingen i samma färg som fondväggen i köket eller bryta tvärsemot.

Har också haft ett vitt skoskåp på en uddavägg mellan garderober och dörr i sovrummet. Funakde jättebra för alla trosor, sockor, etc.

Förvaring, förvaring. förvaring!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela