Rosadagar

Sulky

Publicerad 2008-11-04 13:27:02 i Barnsaker

Har börjat fundera på en sulky redan nu... först var vi inställda på att köpa en till sommaren. Men nu har ja börjat bli sååå less på å bära de tunga babyskyddet!! Så har spanat in en vagn från Akta Graco där man kan klicka fast babyskyddet... ska åka å kolla på den nån dag här i veckan!




Men har tidigare spanat in Maclarens snygga sulkysar... men de funkar ju inte att sätta fast babyskyddet på dessa, va jag vet i allafall?! Så de praktiska måste kanske gå före ; ) Här är i allafall bilder på två av deras vagnar ja hade kunnat tänka mig.


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-04 15:43:38

Jag har också spanat in Gracon. Jag letar efter en paraply-sulky för vi ska ut och flyga om några veckor och vill ha en smidig och liten hopfällbar.

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-04 15:45:50

Å just det. Bygel tycker jag är viktigt att ha, det verkar MacLaren-vagnarna på bilden sakna.

Postat av: mamma russin

Publicerad 2008-11-04 20:29:40

vi ska nog har Emmaljungas scooter tror jag.. men babyskyddet kommer hon ju inte sitta i så länge till va?? stina har redan vuxit ur våran akta graco logici s...;) hon åker numer britax hiway..

Postat av: Annette

Publicerad 2008-11-05 11:21:08

Tänk på att det är svårt att ha små hjul i snöglopp.

Men vilken söt unge hon är! Du var oxå helt underbar när du var så här liten.

/Messerschmitt faster

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-05 15:18:25

Tänk på bara att du nog inte kommer använda babyskyddet så länge till... med overall å så blir det TRÅNGT...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-06 15:51:23

Ja det är verkligen fantastiskt att få förlösa och klart tvillingar är extra speciellt. Kul att din kompis precis fått tvillingar.

Smart vagn med bilstolen i. Hoppas du hittar en smidig och bra vagn!

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-05 11:07:28

Har du ngn hemsida på bra sulkyvagnar? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela