Rosadagar

Stressad

Publicerad 2008-10-14 22:08:59 i Isas dop

Börjar känna mig lite smått stressad inför dopet... allt är inte alls så genomtänkt å planerat som ja brukar! Vet inte ännu riktigt hur ja ska dekorera borden... är runda fula furu bord som ja hade viljat dölja me en duk. Men har då inte hittat nåt som funkar, så måste nog leva me att man ser furun ; )

Sen hade ja tänkt mig små ljuskoppar från Ikea med en blomma i... måste kanske åka å kolla läget på va som finns i blomaffärn imorgon!! Å så kanske man måste beställa/boka så de finns på lördag när ja ska ha dom...

Nä nu ska ja hoppa i säng å läsa ett tag... var så skönt när ja gick å la mig tidigt igår, kände mig för engångs skulle rätt utvilad imorse! Men var mindre kul me anledningen till att ja la mig tidigare... hade sprängande huvudvärk!

Kommentarer

Postat av: mamma russin

Publicerad 2008-10-14 22:30:22

jag försöker att bli bättre på att komma i säng tidigt jag med.. igår 23 och idag typ nu... :) tror man behöver det i slut änden.. så god natt på dig...

kram:)

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-10-15 10:58:22

menar du att du inte hittat runda dukar som funkar? jag köpte vaxduk på åhléns och klippte rund. Rusta haar även runda färdiga vaxdukar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela