Rosadagar

Utmaning

Publicerad 2008-09-18 11:03:33 i Allmänt

Fick igår en utmaning av Mirkajohanna... min första! Så här kommer den.

5 saker i min frys
♥ Dumlekakor ♥ Kyckling ♥ Köttfärs ♥ Bröd ♥ Bröstmjölk

5 saker i min garderob
♥ Koftor ♥ Jeans ♥ Linnen ♥ Tröjor ♥ Underkläder

5 saker i min väska
♥ Plånbok  ♥ Blöjor ♥ Nycklar ♥ Lypsyl ♥ Mobil

5 saker i badrumskåpet
♥ Hudlotion ♥ Smink ♥ Smycken ♥ Deo ♥ Tops

5 saker i min bil
♥ Bilbarnstol ♥ Vagnen ♥ Parkeringspengar ♥ Hmmm... ja de var inte lätt.... kommer inte på nå mer för är rätt tomt i bilen : )

Jag ska skicka utmaningen vidare till 5 bloggare och har valt:

Husdrömmen
I huvudet på Emmy
Tjohalia
Jenny & Lilla S

Jennys hus

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-09-18 11:17:55

GRATTIS på födelsedagen!!!

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Publicerad 2008-09-18 13:24:19

Vilken rolig utmaning, den antar jag gärna! Fyller du år? Grattis!! Kram Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela