Rosadagar

Dator

Publicerad 2009-04-07 08:51:17 i Allmänt

Har inte beställt någon ny dator ännu... seg som vanligt!!! Men nu saknar ja en egen sååå mycke... vill få lite ordning på allt igen!

Men nu kan ja inte bestämma mig för färg på den... vill egentligen ha en vit, men har bestämt mig för en Dell å den finns inte i vitt : ( Så då har ja funderat på rosa, men är rädd att man blir less på de?! Så lila kanske... eller ska man vara tråkig å ta en svart? Ja måste bestämma mig i veckan får då ska den bli beställd!


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-07 09:35:04

En lila såklart så den matchar vagnen!!!! Det är ju superviktigt! ;-)

Postat av: Mirka

Publicerad 2009-04-07 12:17:56

Rosa,rosa,rosa,rosa!!!! Ta den rosa!!!



Bodyn är Sigrids gamla. Fix från Lindex. Inköpt troligtvis exakt för ett år sedan..

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-07 13:45:54

Hej och tack för uppmuntran med viktnedgången! Jag har mestadels kört på GI, men nu sista veckan för att få en liten kick (eftersom jag börjat bli lite less) har jag kört på "ren kur" med nutrilett och gått ner 4 kilo på en vecka!



Ha en trevlig påsk!

Kramis Jessica

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-04-07 22:44:11

den gröna var ju fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela