Rosadagar

Isa äter våran mat...

Publicerad 2009-04-15 22:49:04 i Dagarna med prinsessan

Idag gjorde ja en smarrig kycklinggryta som ja hittat på matplatsen.org... den kan ja rekomendera!

Kom på medans ja höll på att laga maten att Isa kanske skulle få testa våran mat. Så skippade saltet... å hon tyckte de var smarrigt hon me. Så nu tänkte jag börja ge henne våran mat då de passar istället för burkar, har inte alls läst på nåt om det... men nog borde man kunna börja med det nu va?? Har ju varit så slö innan å bara gett henne burkmat, inte alls nå hemmalagat har hon fått...

Kommentarer

Postat av: Mirka

Publicerad 2009-04-16 07:36:30

Det går jättebra att ge henne eran mat :) Sigrid hon vägrade tyvärr min mat i början. Bara burkmat skulle det va... Man kände ju sig som en usel kock faktiskt..

Postat av: ♥ MammaRussin

Publicerad 2009-04-16 19:06:37

hallåj..



hihi, jag visst är Stina duktig..:) jag är så stolt över henne.. tänk att hon går direkt från sittande.. hon hoppade ju nästan över krypandet.. :)



det är ett set som hon har på sig.. tights och tunika, vet inte vad det kostade för hon har fått det i present.. men jag tror det var köpt på ica maxi, haha.. av alla ställen.. fanns i turkost med..:)



kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela