Rosadagar

Utmaning

Publicerad 2009-02-10 21:28:59 i Allmänt

Jag har blivit utmanad av Sandra med bloggen Inpspirera mera... så här kommer 8 fakta/(o)vanor om mig.

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Just nu mammaledig å planerar att vara de till hösten.
2. Lypsylberoende!
3. Fortsätter å drömma om ett nybyggt hus... även fast vi nyss köpt vårat första hus.
4. Velig då de kommer till dom flesta valen! Kan bli grymt irriterad på de!
5. Gillar svart då de gäller kläder till mig själv, måste bli bättre på lite färg!
6. Sitter alldeles för mycke framför datorn, men finns ju sååå många trevliga bloggar å läsa : )
7. Har renoverat 5 lägenheter å är nu inne på vårat första hus.
8. ...ja varför ska de vara så svårt å komma på en sista grej?!

Utmanar alla som känner för att bli utmanade! Så där fuskar ja lite ; )

Kommentarer

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-02-10 21:52:37

Vad roligt att du antog utmaningen och vad imponerande att du renoverat fem lägenheter! Kram Sandra

Postat av: MammaRussin

Publicerad 2009-02-10 21:58:33

javisst var det bygglov jag såg på...;)



kram;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela