Rosadagar

Award

Publicerad 2009-01-20 16:12:15 i Allmänt

Jag har fått en award av sötaste Mirka!! Tack så hemskt mycke de gjorde mig sååå glad!


Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna jag fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!

Nu ska ju jag dela ut en award till en eller flera mammabloggar ja tycker om! Har valt ut en som ja vill ska ha den å de är Emelie... hon har ju ännu inte fått sina TVÅ små bebbar, men snart så är hon mamma på heltid : ) Så hon borde väl ändå räknas in i katergorin! Hon skriver även mycke om renoveringen av huset vilket är skoj å följa!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-22 10:42:29

TUSEN TACK! Så glad jag blir! Jag kan liksom inte riktigt fatta att jag ska bli mamma... Men det känns så stort!

Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-22 10:44:24

Jag lyckas inte kopiera bilden... Fattar inte faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela