Rosadagar

Fredag

Publicerad 2009-01-30 20:05:34 i Allmänt

Satte mig nyss ner för att äta fredags middag... lite sent! Men är själv hemma å är inte alltid så lätt å laga mat om man har en liten trött tjej hemma. Men nu har hon slocknat efter att hon slukat all ersättning jag blandat (200 ml) de har inte hänt tidigare!

Idag har vi varit på lunch dejt med Lisa å Karin... å även deras små såklart! Fick super god tacos serverad!

Resten av kvällen ska ja bara mysa på här hemma! Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-31 08:47:43

Hej

Måste bara berätta första amningsfria natten, gick helt ok. För mig gick det super för jag fick ju sova hela natten vilken lycka

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela