Rosadagar

Ny vecka

Publicerad 2009-07-13 10:08:48 i Allmänt

Ja då var de måndag igen... en hel vecka har passerat sen mamma gick bort... de går upp å ner i vågor hur man mår!

Idag är de bara trist väder ute... massor av moln, men inget regn än så länge! Just nu sitter Isa för första gången å tittar lite på tecknat på tv, hon tycker de är ganska intressant... då får ja lite tid över till bloggen : )

Senare ska vi åka till stan och träffa pappa/morfar... ska kolla på blommor till mammas begravning.

Nä nu blev de mest en massa svammel här... men så ser våran dag ut i allafall!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-13 22:36:05

Kände bara för att skriva KRAM just här...

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-07-20 13:17:24

jag har inte vetat om din mamma tidigare. vet inte vad jag ska skriva nu heller.. det är en så hemsk sak att förlora en förälder, och att mamma skulle gå bort i så ung ålder kan jag inte sätta mig in i hur mycket jag ens försöker.



lev väldigt berörd och skickar styrka och mod till dig och din familj. lilla Isa är så fin och jag förstår att hon är ett stort stöd för dig just nu.



massa gosiga kramar (fast jag inte känner dig, hoppas det är okej?).

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-07-20 13:18:16

ett "b" smög sig sin kos. "blev" ska det givetvis vara som inleder andra stycket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela