Rosadagar

Dagen

Publicerad 2009-03-14 22:10:52 i Dagarna med prinsessan

Idag har vi varit på dop å då var Isa så här fin : ) De gick så bra me henne i kyrkan hon var lugn å stilla... men sen på fikat då hade hon myror i benen å ville bara ner på golvet!




Ikväll har bara jag å gumman haft de mysigt hemma... hon har badat å sover nu gott. Jag har sett på melodifestivalen... herregud var ju nära att Caroline af Ugglas vann! En låt ja inte alls kan me! Tyckte ALLA andra var bättre... Kan inte direkt säga vilken ja ville se som vinnare då ja gillar flera stycken.

Kommentarer

Postat av: MammaRussin

Publicerad 2009-03-14 22:42:24

heja..



precis så kände jag med angående festivalen!! men alcazar var min bästa!!



kram

Postat av: Mirka

Publicerad 2009-03-15 10:28:28

Nu har jag utmanat dig!



Ja de var tur vi slapp se Caroline af Ugglas gå vidare:)

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-03-15 10:44:19

sötnosen! ååh vad jag också vill ha en dotter :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela