Rosadagar

Jobbig dag...

Publicerad 2009-03-28 21:55:51 i Allmänt

Har blivit förkyld igen... för ja ja vet inte kanske hundraelfte gången den här vintern! Så förmiddagen var jobbig me hostande å snorande + att man då ska få ont i magen samtidigt!!

På eftermiddagen var de dax för min kompis tvillingar att döpas... så var ju tvungen å göra oss klara för de mitt i allt elände, men gick ju de oxå! Ser bara ut som ett bombnedslag på köpet här nu : ) Dopet var jätte trevlig me mycke gott fika! Tjejerna skötte sig så fint å var snälla me sina föärldrar.

Som tur var gick ju de onda i magen över tills vi skulle iväg... men tror ni inte att jag får huvudvärk istället då!! Så de har ja under hela dopet å fikat... väl hemma så sover Isa å ja får oxå vila. Skönt för huvudvärken försvinner! Nu har gumman somnat, lite senare än vanligt dock å ja ska läsa lite bloggar. Just ja måste ju tilläggas att sambon är inte hemma i helgen... så då blir ju bara allt mycke jobbigare då man inte känner sig helt hundra.

I slutändan har de ändå varit en trevlig dag me dop å allt! Fick gnälla av mig lite nu bara : )

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-28 22:49:40

Det är så typiskt. Alltid när man mår lite sämre är man själv hemma... KRYA på dig nu för snart ska vi till fjällen!!!! KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela