Rosadagar

Tävling hos Eira

Publicerad 2009-03-05 08:48:09 i Tävlingar

Ännu en tävling! Vem vill missa å vinna en fin wallie på Barbapappa?! Inte då jag! Hade passat såååå fint i Isas rum... vart på väggen vet ja inte just nu, men plats de gör ja för den : ) Tävling hittar ni hos Eira...



För att vara me å tävla så ska man visa bilder från barnrummet här hemma... å det var så passande att ja fotade de igår! Måste ha kännt på mig att de var nåt på gång ; ) Hade nämligen ändå tänkt lägga ut bilder!



Isas rum är inte riktigt klart... saknas en massa piff! Nu är de bara möbler å leksaker där inne nästan... Här är lite saker ja tänkt fixa:

♥ Till kubhyllan letar jag snygga lådor till nedre raden, helst rosa. Nån kanske har tips på bra lådor?
♥ Sen behövs de nån tavla på väggarna och en Barbapappa wallie såklart ; )
♥ Vill ha några fina krokar där man kan hänga nån fin klänning eller så.
♥ Är även sugen på en liten myshörna på golvet och nå litet bord me stolar. Men hur ska jag få plats me allt de?! Ja vi får se hur de blir i slutändan... kanske möblerar om lite.
♥ Funderar på nya gardiner me matchande sängkläder.

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-03-05 09:40:51

hallå...

lådor finns väl på ikea till hyllan.. Om inte rätt färg finns kan du ju tapetsera dom..:) supersnyggt...

ikea har ju även en super söt lite matgrupp stolar och bord i rött.. tror det skulle göra sig på isas rum.. :)



så snygg tapet hon har..:)



kramkram

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Publicerad 2009-03-05 10:06:11

Vad fint hon har det! Äldkar dom där tapeterna! :D



Lycka till :D

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Publicerad 2009-03-05 10:06:29

Älskar ska det ju stå ;)

Postat av: Angelika

Publicerad 2009-03-05 14:13:12

Hej.



Ett tips på lådor...

På Ica Maxi finns det knall-rosa lådor på hjul som passar perfekt till Expedit hyllan från Ikea. Min dotter har dessa i sin hylla. Själva lådan har hål som ser ut som ögon, näsa o mun. Superfina o för 99:-/styck

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-06 10:40:32

Så fint! Tapeten är verkligen sååå fin! En liten myshörna på golvet hade varit jättemysigt och fint tror jag. Längtar tills jag ska inreda tvillingarnas rum, men jag vill gärna veta könen först så det får bli efter förlossningen =)

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Publicerad 2009-03-08 12:26:02

GRATTIS! :) DU VANN!!

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Publicerad 2009-03-08 12:26:57

Maila mig din adress så ska jag försöka posten den så fort som möjligt :)

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2009-03-08 12:58:48

Hej! Det finns jättefina rosa lådor till hyllan på Ikea. Själv ska jag köpa dem till min sons rum, fast den turkosa varianten. Kika in på min blogg så hittar du dem under kategorin Projekt barnrum.



Underbart rum din dotter har förresten!!! Jättemysigt!! Precis så skulle jag kunna tänka mig att inreda min sons rum, fast i lite mer blå/turkos nyanser.



Ha en bra dag!!

Postat av: Agnieszka

Publicerad 2009-03-08 13:21:05

Grattis till vinsten hos Eira!

Postat av: [ lilla fru werner ]

Publicerad 2009-03-08 17:53:47

Visst är det kul med bloggtävlingar! Jag har precis startat min första bloggtävling! Kika gärna in på min blogg!



http://lisawerner.blogg.se/2009/march/min-forsta-tavling.html

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-03-08 19:59:14

Du är en av mina favoritbloggar! In och kika på min blogg! :)



Ha en bra ny vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela