Rosadagar

Utmaning: Mitt liv ur tre olika vinklar

Publicerad 2009-03-18 22:01:31 i Allmänt

Har fått en utmaning av Mirka... den går ut på att man ska visa sitt liv ur tre olika vinklar. Hmmm ja de var ju lättare sagt än gjort : ) Men vi gör ett försök!

Så här går det till: Utmaningen följer att bloggaren väljer ut en valfri plats i sitt hem och fotografera åt tre olika håll. Lägger ut bilderna med en liten beskrivning på sin blogg och skickar sedan vidare utmaningen till sex olika bloggar. Länka till dessa bloggar och bloggen du fått utmaningen från.

Tog bilderna imorse när vi ganska nyligt klivit upp å ätit frukost... Sitter på stolen i köket.

Först bilden är på köksbordet å min kära dator (eller är ju sambons ja använder numera)... den slår ja oftast på medans ja äter frukost å kollar in lite bloggar.




Isa brukar leka å ha skoj i köksskåpen! De var samma den här morgonen...




Köksbänken me skärbräda å brödbiten som blev kvar sen imorse...



Ja roligare än så här blev de inte ; ) Utmaningen går vidare till:

Mamma russin
Ljuvliga Caroline
Husdrömmen
Inspirera mera
Eira min ögonsten
Livet på en pinne

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-03-18 22:29:19

Hihi vad roligt med en utmaning. Den är lite annorlunda också, sånt gillar jag :D



Jag ska fixa utmaningen imorn, när jag får lite bättre bilder i dagsljus.

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-03-19 15:10:55

Vad roligt att du har utmanat mig! Jag ska ta tag i utmaningen så fort vi fått upp flyttlaset från Uppsala. Kram Sandra

Postat av: madde

Publicerad 2009-03-20 20:14:34

Hej! Jag är lite smått senil så jag har bara kommit ihåg att ta EN bild till den lilla utmaningen... än så länge.



Hoppas jag kommer ihåg att ta fler imorn :D



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela