Rosadagar

Veckans shopping

Publicerad 2009-03-29 11:41:03 i Dagarna med prinsessan

Har blivit lite shopping i veckan... har nu börjat köpa lite kläder i storlek 80. Blir som vanligt mest från H&M å lite från Lindex.



Dom nya mössorna från Liten frost har oxå kommit... blev bättre me mindre storlek. Blev även en randig den här gången oxå.


Här kommer en bild på Isa i hennes vår outfit tidigare i veckan då vi var i stan på fika me föräldragruppen å sen en liten shoppingsväng. Tycker hon såg sååå stor ut på den här bilden... våran lilla tjej!

Kommentarer

Postat av: MammaRussin

Publicerad 2009-03-29 13:09:31

hej gumman..:)

det är så kul att se vad du handlar till Isa.. För vi har oftas lyckas köpa samma kläder till våra små..:)

Kan Isa ha uggsen? Stina sparkar av sig sina på en gång, de sitter inte kvar..

Jag har lagt ut kort på Stinas nya kavat skor nu.. :)



ha det gott , kram

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-03-29 22:19:57

hon är verkligt supersöt på sista bilden! ser ut som ett litet barn (jag gissar på det du skriver att hon fortfarande nästan är bäbi i dina ögon!)



dom små "uggsen" är görfina! jag har inte snokat så mycket så jag frågar direkt, hur gammal är hon?

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-03-29 22:27:37

Vilka söta kläder, men framförallt vilken söt unge:)

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-03-29 23:32:25

Vilka fina kläder du har köpt. Jag ser fram emot att få köpa små kläder till vårat kommande barn, trots att det är några år bort. Kram Sandra

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-30 09:59:53

Hin ser verkligen stor ut nu! Men, hon börjar ju bli det oxå! Tiden går fort! Dax å börja med nästa snart va???!! ;-)

Postat av: carro

Publicerad 2009-03-30 10:07:01

gud vilka gulliga plagg! Gillar dem verkligen :D



Ha en bra dag

Carro



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-31 16:57:55

Så mycket fint du har köpt! Jag längtar så efter att få köpa kläder till twinsen, men är rätt less på att köpa vitt och grått typ. Vill veta kön nu! Men jag får väl hålla mig till tåls ett par veckor till.

Kram

Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Publicerad 2009-03-31 18:03:06

Ja hon ser jättestor ut :) Sötis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela