Rosadagar

Äntligen hemma huset till salu

Publicerad 2009-05-11 09:08:45 i Inredning & inspiration

Nu finns huset som renoverats i Äntligen hemma ute till salu... Inget hus som direkt föll mig i smaken, gillar en del men en hel del tycker ja blir för mycke. Vill ni ser fler bilder kan ni kolla in HÄR. Va tycker ni om huset?




De programmet ja måste ha missat är då dom gjort klart i tvättstugan... eller har dom inte visat det ännu?? Gillade i allafall alla färgglada små boxar! Nån som vet vart dom kommer ifrån? Hittar ingen info om tvättstugan på deras hemsida... men kan vara ja som är helt världelös på att leta oxå ; ) så skicka gärna länken om ni hittat den!




Kommentarer

Postat av: || p e r l a n

Publicerad 2009-05-11 20:34:23

Hej tjejen,



Nu vet jag vad häck plantorna heter :)

Lagerhägg Edina! De kommer bli ca 1,5-2m höga och är vintergröna! :)

Toodiloo! /P

Postat av: Tina

Publicerad 2009-05-12 09:22:00

Fint inrett - men det beror ju helt på vad man gillar. Ett hem måste vara personligt, först då kan man kalla det hemma.



Gillar det höga taket, ett sådant drömmer jag om. Och stora väggar att hänga konst på.

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-12 10:26:20

Jag tycker oxå det är lite too much men en del gillar jag! Tycker vardagsrummet är mysigt iaf! :-)

Känenr igen boxarna men kan inte komma på vart jag sett dem. Återkomer om minnet gör en helomvändning! :-)

Postat av: ullisar

Publicerad 2009-05-26 00:43:18

den där tvättstugan var det gladaste jag sett på länge! hejja färg!



håller med om alla boxar och korgar. undrar var dom kommer ifrån? säkert nåt ofattbart dyrt och svåråtkomligt ställe ;) allt för att jag ska slippa fundera på om jag kan/vill/ska köpa... :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela