Rosadagar

Gomorgon

Publicerad 2009-05-19 09:11:00 i Allmänt

Vi har nyss ätit lite frukost här hemma... snart ska vi ut på en morgonprommis. Inte ofta jag går direkt på morgonen... men tänkte vara lite hurtig idag! Blev lite extra motiverad att motionera lite mer idag... brukar väga mig på tisdagar å dom senaste veckorna har de faktiskt varit ett minus varje gång. Eftersom att ja inte har nån metod ja följer så är ja nöjd även fast de varit ganska små minus... men allt är ju bättre än inget! Försöker att äta mindre sött helt enkelt å gå lite promenader...

Nä nu är de bäst å skynda sig ut snart är de ju inte morgon nå mer : )

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-19 13:38:57

Hej hoppas ni får en fin dag, kram Jenny

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-19 17:00:47

Härligt att det varit minus varje gång! Så duktig har ju inte jag varit men det går framåt iaf. Känner mig lite maktlös här då mammas våg verkar leva sitt egetliv så jag har inte riktigt koll men det KÄNNS bra iaf. Får se vad vågen visar när vi kommer hem....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela