Rosadagar

Klättrar

Publicerad 2009-05-13 22:53:22 i Dagarna med prinsessan

Imorse när ja höll på att dammsuga var Isa helt plötsligt borta... hon som oftast är nära när dammsugaren är igång. Hittar henne UPPE i soffan!! Fjärrkontrollen har hon oxå hittat å slagit på tv:n : ) Så nu får man verkligen vara efter henne å se va hon hittar på... å att klättra upp i soffan har varit väldigt poppis idag!



Dammsugare låter lite illa ibland verkar de som : ) Hon har börjat hålla för öronen lite titt som tätt!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-14 08:28:37

Haha busfia :) Hur gammal är hon, så att jag vet när jag ska förvänta mig detsamma av min lilla älsklig ;)

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-05-14 10:00:46

Nämen åhh så söt hon är!



Svar: Ja det är besvärligt att vara utan dusch och handfat. Målaren är här just nu och sätter upp väv så nu återstår "bara" att montera ihop badrummet igen. Hoppas verkligen att det kommer att bli klart i veckan. Kram Sandra

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-05-14 10:41:33

men söt isa.. wow.. va duktig hon är.. stina har nyss börjat att försöka.. så det lär nog dröja innan hon kommer upp själv.. hihi... kram

Postat av: madde

Publicerad 2009-05-14 21:09:50

Så söt hon är på bilden där hon håller för öronen!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-15 10:19:56

HAHA, kul tjej! Tv-dosan lär bli en favorit för ett bra tag framöver....



Har hon sagt vad hon önskar sig på sin 1-årsdag??? :-) Kanske du kan skvallra lite till mig isf... Å vilken storlek på kläder???



Nu är det fasiken inte länge kvar tills vi ligger på Playan!!! SHIT va jag LÄNGTAR!!!!! :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-18 20:49:06

Hahaha så underbart! Man kan inte lita på de där små trollen. Hon är så underbart söt!

Kram

Postat av: sofi

Publicerad 2009-05-18 23:12:05

nu har jag påbörjat min garderobsrensning! skor och kläder från utrop på 1 kr!



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=soofii

Postat av: sofi

Publicerad 2009-05-18 23:12:20

nu har jag påbörjat min garderobsrensning! skor och kläder från utrop på 1 kr!



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=soofii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela