Rosadagar

På tvären...

Publicerad 2010-04-28 10:27:03 i Graviditeter

Igår var jag på en extra kontroll hos BM... hon var ju inte alls säker på hur bebben i magen låg förra veckan då ja var där. Men hon misstänkte ju att den inte låg neråt som den ska... vilket självklart stämde! De är en liten rakare som ligger på tvären där inne.

Så nu är de inbokat ett UL med vändningsförsök nästa vecka... ska bli skoj å få titta på den lilla me ultraljud igen å så kan vi ju hoppas att den vill visa om de är tjej eller kille : ) Men själva vändningsförsöket ser ja mindre framemot! Är nog inte så jätte skönt när dom ska trycka å greja på magen!




Nu ska ja passa på å först vila ett litet tag... å sen har jag även en hel del saker ja ska hinna me innan ja hämtar Isa på dagis!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-04-28 11:26:12

Vilken busig liten rackare :) Hoppas att de lyckas med vändningsförsöket! Du har en jättefin mage i alla fall.



KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-28 18:27:44

Hoppas att allt går bra.

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-04-29 13:14:38

Vilken liten rackare du har därinne. Vår Amy låg helt fel, alltså i säte, busunge! Men jag ville inte ha något vändningsförsök så det blev kejsarsnitt. Jag håller tummarna för att bebisen snurrar runt fint och att det känns bra. Det är ju bra att det är tvärläge då antar jag att den lättare vänder sig rätt. Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela