Rosadagar

Lillasyster & jag

Publicerad 2010-08-07 10:21:54 i Allmänt

Igår efter lunch skjutsade vi Isa till farmor där hon sovit i natt. Hon och kusinen har nog haft de super roligt & mysigt tillsammans där!

Jag och Thea åkte till stan. Blev en lunch med Karin och sen var de stan för hela slanten... Hade tänkt kolla lite kläder till mig själv men hade inte riktigt nån shopping lust när ja väl hade lite tid till de!! TYPISKT! Blev som vanligt nåt till barnen istället :) Hittade denna fina lila dress till Thea, verkar vara mycke lila i höst för verkligen allt ja hittar är i lila.



Lila Hello Kitty dress från H&M


Thea låg nöjt i vagnen hela eftermiddan på stan!! Bara några pip när hon var hungrig och de hände ju bara en gång... härligt när man har en nöjd liten.

På kvällen hade jag & Thea de bara mysigt här hemma, sambon var ju iväg på Kalaset i stan... Försökte att ta några kort på Thea när hon satt i min famn och var så glad. Inte de lättaste att få till nåt när man ska båda hålla i kameran och henne.



Hon börjar bli riktigt stark i nacken nu!

Nä nu ska vi göra oss klara för en sväng på Storheden och sen ska vi och hämta den bästa storasystern!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-07 19:45:22

Så söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela