Rosadagar

Stan

Publicerad 2010-08-04 23:18:57 i Shopping

Blev en snabbsväng till stan idag när de var mulet ute! Skulle hämta min iPhone som varit på lagning... men de blev aldrig av! Var MEGA lång kö på Telia och missade givetvis mitt nr när ja gick därifrån. Sen så var Thea mindre nöjd i vagnen, typiskt då Isa sov och även när hon vaknat var hur skötsam som helst. Är de inte den ena så är de den andra ;)

Hann iallafall in på Lindex en sväng medans ja väntade... hittade en massa fint. En klänning till Thea och ett par leggings till Isa fick följa med hem. Nu vill ja bara hitta en enfärgad tunika till Isa som hon kan ha till, någon kanske har tips? Blir nog en beställning från Lindex online på lite fler plagg...



Nu längtar ja bara till fredag då jag tänkte åka till stan igen för att få tillbaka min telefon... mest troligt sa killen på Telia att ja skulle få en helt ny telefon. Så de hoppas jag på!! Funderar på om man skulle sälja den då medans den är helt ny och köpa iPhone 4 som kommit nu! Är såååååå sugen... men vi får se hur mycke pengar de handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela