Rosadagar

Thea 3 månader

Publicerad 2010-08-29 22:39:32 i Thea


Var redan igår våran lilla prinsessa Thea blev 3 månader... hinner knappt med! BVC ska vi besöka först på tisdag så vikt och längd saknas. Men känns som att hon dragit iväg på längden, har börjat använda storlek 68 på kläder nu. Tidigare än Isa vad jag kan se på bilder.

♥ Har börjat äta oftare på natten nu, har inte riktigt koll på hur många gånger och när ;) är i nattmössan! Men ca 2 gånger per natt är de nog. På morgonen ligger hon oftast och knorrar från runt 5-6 tiden är som att hon är lite täppt i näsan då.
♥ Dagarna känns de som att hon sover sig igenom ibland!! Måste fortfarande sova mer än hon är vaken.
♥ Helammar henne fortfarande, väldig olika hur länge de är mellan gångerna (men känns som att jag inte behöver amma henne lika ofta som Isa), har testat flaskan och den tar hon oftast.
♥ En väldigt nöjd och glad tjej.
♥ Gillar att ligga i babygymet och titta på Bamse & co.
♥ Börjat vända sig på sidan och idag kämpade hon rejält för att försöka komma runt.
♥ Inte direkt en favorit att ligga på mage och träna nacken några längre stunder... men går bättre och bättre.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-08-29 22:59:04

Sötisen <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-30 19:12:03

Såå söt, längtar tills ni kommer!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-08-30 19:37:08

Men gud så sööööt! Jättegullig bild!



Låter lite som Leia gjorde i början; sov sig igenom dagarna.:)



Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-30 19:48:22

Men å så söt hon är! Och redan 3 månader?! Tiden går ju vansinnigt fort!

Kram

Postat av: ullisar

Publicerad 2010-09-15 00:29:09

men herregud!! jag måste ha ett minne på teflonvis för jag kan inte ens minnas att jag sett att Isa ska bli storasyster??! så pinsamt... har ju inte så mycket tid att läsa bloggar längre och när jag tittat in här har jag inte hunnit läsa ikapp alls...



så, tre månader för sent (ungefär) GRATTIS till ytterligare ett litet underverk!! och - ehum - om jag i min totala förvirrning för länge sen kommenterat bäbin så hoppas jag på ursäkt. jag minns verkligen INTE att jag sett lilla Thea förr!



det här blir årets mest förvirrade blogg-kommentering... imorron måste jag komma tillbaka och läsa ikapp ännu mer här hos dig :)



tjo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela