Rosadagar

Vardagen åter

Publicerad 2010-08-09 10:23:39 i Allmänt

Idag var de dagis dax för Isa igen. Gick som vanligt super bra att lämna henne även fast hon nu varit ledig i 6 veckor. Igår när vi pratade om att de var dagis idag så skulle hon leka me alla barnen sa hon :) Även mamma lämna mig och mamma hämta mig... man ser verkligen hur hon funderar på saker och ting hon säger! Så nu hoppas vi hon har de jätte skoj där me alla kompisar.

Jag och Thea tog en rast promenad efter dagislämningen och kan säga att jag blev rejält svettig. Är varmt och kvavt ute men ingen sol. Måste försöka komma igång med lite promenader nu! Känner att jag är laddad så de är ju bra :) Blev 45 min igår kväll också.

Nä nu är de bara att sätta igång me lite grejer här hemma så man får nånting gjort medans Isa är på dagis!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-09 15:33:59

Vi har också riktigt kvavt här, blir alldeles klibbig av ingenting. Hoppas att Isa haft en bra dag på dagis efter sommaren. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela