Rosadagar

Shopping till Isa

Publicerad 2010-02-28 22:29:10 i Shopping

Blev lite shopping i slutet av veckan... var en sväng på stan både torsdag å fredag då vi var väldigt less på å bara vara hemma å sjuka. Torsdag kväll var jag även iväg på ett trevligt Blingo party! Här är lite av dom nya vår å sommarkläderna Isa har fått...






Den lila tunikan från Kappahl måste nog oxå få flytta in i Isas garderob... har den i rosa å tyckte om den så mycke (hittade tyvärr ingen bild på den).

Blev betydligt mer "märkes" kläder än de brukar bli... handlar de mesta på Lindex å H&M, prisvärt å bra! Men nångång måste man ju lyxa till de å köpa sånt man verkligen gillar!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-01 11:15:15

MAssor av fint!!!! Jag är fattig som en kyrkråtta då jag inte fick lön denna månad å knappt nåt från FK heller...men nästa månad får jag ÄNTLIGEN min första lön! Men med allt vabbande lär det väl inte bli så mkt kvar iaf...haha...

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-01 11:50:33

Precis de där kläderna från Nova Star vill Sigge också ha fast i blått, såå fina!



Ang glidande chassi på Buggan så var vårt första sånt men nu vårt andra har popnitar istället för skruvar och än så länge håller det. Men jag tror också det hänger lite på att jag tex inte åker buss längre, det sliter mycket när man bumpar vagnen upp och ner för trappor. Men det är verkligen en kanonvagn i övrigt, och nu ska ju felet vara åtgärdat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela