Rosadagar

Vilken natt!

Publicerad 2010-01-18 09:11:15 i Dagarna med prinsessan

Oj oj oj säger ja bara... natten har varit jobbig! Undra om man kan vara så grinig bara för att man bytt säng?!! Fast hon har ju även fått byta rum så kanske blev lite mycke på en gång. Isa har varit vaken nästan i 3 timmar i natt... så ja är inte direkt pigg nu. Verkligen ingenting hjälpte... inte ens att få sova i våran säng.

Isa är nyss lämnad på dagis och jag ska ta tag i dagens måsten... måste börja skriva mitt personliga brev bland annat.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-18 10:55:21

Jag har precis uppdaterat bloggen med hur det gått för oss hittills med säng- och rumsbyte. Jag länkade till dig, hoppas det är ok.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela