Rosadagar

Försök till motion

Publicerad 2010-07-05 10:13:38 i Allmänt

Redan igår kväll tänkte jag på att man skulle vara lite duktig å ta en promenad redan på morgonen idag... Så efter frukost kommer vi oss ut. Börjar som ganska ofta me att Isa inte vill åka vagn, hon ska gå själv. Ja då förstår ni ju hur mycke motion man får av de snigeltempot... ingenting så man bränner nånting! Sen att de är TUSEN myggor att fäktas me gör inte saken bättre!

Tillslut får ja upp henne i vagnen i allafall och kan gå i betydligt raskare tempo... tror ni inte att regnet då börjar ÖSA ner. Men men lite motion fick jag innan vi var hemma igen...

Hade funderingar på att köpa en crosstrainer maskin till hösten, men är grymt sugen på att köpa en nu! Så man kommer igång me lite träning. Kanske ska passa på nu när man känner sig taggad!

Nu ska vi mysa inne i de här regnvädret... och i eftermiddag har vi trevligt besök att se framemot!

Kommentarer

Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Publicerad 2010-07-11 16:04:43

Hihi, ögnade först igenom detta inlägg och läser croissanter maskin (trodde jag iaf.) och blir väääldigt intresserad men så ser jag ju att det står crosstrainer maskin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela