Rosadagar

Helgen

Publicerad 2010-03-08 22:12:06 i Allmänt

I lördags var Isa å härjade på Leo's lekland med sin morbror å hans sambo. Jag satt mest å tog de lungt :) SUPER skoj hade hon! Var svårt att få henne därifrån!




Lördag kväll var jag å Isa hos hennes farmor å farfar även kusinen var där. Sambon hade sin 30 års fest här hemma så vi fick fly fältet. Blev en hel del bus me kusinen under kvällen!

Söndag åkte jag å två kompisar iväg till Ikea i Happis... Isa fick stanna hemma hos farmor å farfar. Blev lite shopping å en trevlig dag me tjejerna! Var såklart även in på Iittala outlet å det blev påfyllningn av dom fina Kivi lyktorna i den nya färgen vatten grön. Blev super kär i denna nya färg... vill ha en massa grejer i just den färgen NU!


Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-09 14:21:51

Jag är oxå lite förälskad i just den vattengröna nyansen. Den är såå fin! Blir nog några inköp i den färgen senare.:)

Postat av: Lill

Publicerad 2010-03-10 13:44:08

Hej



Ni har ett otroligt fint kök, är så avundsjuk. Vad är det för luckor ni har?



Kram och tack för en fin blogg

Lill

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela