Rosadagar

Köket

Publicerad 2010-03-03 08:07:51 i Hemma hos oss

Nu ska ja äntligen visa vårat kök! Vi har ju varit klara me de sen i julas... är bara kakel som fattas nu. Har inte kunnat bestämma oss för vad vi vill ha ännu.

Vi valde att öppna upp mellan kök och vardagsrum... blev skönt å få en helt öppen planlösning. Så här såg planlösningen ut tidigare me vägg mellan kök å vardagsrum. Öppningen till hallen är bara en stor nu som även är bredare än på bilden.



Sen saknas de gardiner å lite piff fortfarande... blir nog att ja sätter upp dom gamla rullgardinerna Enje från Ikea så länge. Men är sugen på Mairos rullgardiner Blomma i svart å vitt, men de får bli längre fram i såfall.

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-03 09:16:57

Ååååååååå. Vad härligt ert kök ser ut! Vitt och fräscht och många fina detaljer. Och vilket fint bildkollage du gjort. Önskar att jag kunde göra samma sak, nu lägger jag bara ut bilderna direkt från kameran...

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2010-03-03 10:49:19

hej hopp..:)



så snyggt.. :) kul och se hur ni fått det i huset..:)



receptet på coleslaw finns under kategorin Gi/lchf inne i min blogg..:)



kramkram

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-03 10:49:42

Verkligen jättesnyggt!!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-03 15:46:45

Vet inte hur jag hittade hit, men de spelar ju ingen roll nu. Vilken superfin blogg du har! Hoppas ni trivs bra ute i Antnäs, har varit o jobbat på Isas förskola några gånger nu den senaste tiden men lyckas alltid pricka in då hon är ledig. Kul att vara tillbaka ute i byn där man själv är uppvuxen.



Hoppas allt är bra med er!

By the way ni har verkligen fått det superfint!



//Sandra

Postat av: Lycklig mormor

Publicerad 2010-03-03 17:05:29

wwwooooowww vilken kök sååå underbar!!!!ha det bra kram=)

Postat av: jennyn - tävla gärna hos mig ♥

Publicerad 2010-03-03 20:57:22

åhh verkligen sååå snyggt o läckert! :) kramar i massor



psst - tävla gärna hos mig ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-03 22:45:46

hallå!!! verkligen super fint påminner lite om vårt kök fast ert är är betydligt större.. verkligen fint kram kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-05 00:45:52

Vi ska flytta till skurholmen till ett tvåplanshus som består av två lägenheter, där vi ska bo på undre plan. Helt underbart med tanke på att vi har hund plus att vi har bara en granne, som är min sambos bror! Helt perfekt!



Jo vi håller på renovera, ialla fall lite grann men det tar ju tid när man annars har väldigt fullt upp i sitt liv. Så vi håller på målar, tapetserar om i alla rum och småfixar lite. Känns lite som att bo i hus nu när vi har tomt och allt :) Inte dumt, speciellt till sommaren.



Jo jag är där till och från faktiskt och det kommer säkert fler tillfällen. Brukar vara en del på Isas avdelning också så :) Kul att ni trivs därute. Jag brukar skryta till andra hur bra det är för barn att växa upp utanför stan i närhet till skog och mark. Det är verkligen livskvalité och det är något jag uppskattar väldigt mkt idag också.



Nä nu kallar sängen på mig, har hållit på till kl.00.00 så nu behöver jag en välbehövlig sömn för att kunna jobba imorgon!



Trevlig helg!



Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-05 15:59:45

SÅÅ fint! Lovely! Jag önskar mig ett stort och vitt kök. Ångrar så att jag lät Marcus välja svart kakel. Vi vill gärna flytta och i vårt nästa hus ska vi ha ett stort kök!

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-08 14:01:41

Tack för tipset om fotoprogrammet. Nu kan jag också göra snygga kollage =) Enkelt var det också.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-10 20:01:16

Men åååh, vilket fint kök!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela