Rosadagar

Neeeeeeeeeeeej!!!

Publicerad 2010-05-19 19:26:50 i Dagarna med prinsessan

Vi har mest troligt magsjuka i huset... Isa har spytt nu ikväll!! De sista jag vill ha nu med drygt en vecka kvar till BF!

Vi var iväg på städ & fixarkväll på dagis å när de var middagsdags var hon inte alls nå sugen på mat... var mest trött å slö å ville sitta hos mig, inte alls sitt vanliga jag å ja de visade ju sig strax därefter varför...

Nu får vi hålla tummar å tår att hon inte smittar mig!! Å att vi inte smittat ner våra trevliga besökare tidigare idag...

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-05-19 20:55:20

Å nej stackars er! Magsjuka är aldrig roligt. Hoppas verkligen att du klarar dig!



KRAM

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-19 22:37:19

Och jag som trodde att jag skulle få träffa Isa imorgon på dagis, ska dit o jobba imorgon igen :)

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2010-05-22 20:21:29

hej gumman..

neeej.. hoppas ni inte blev sjuka mera.. :(



krya på er, kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela